DOVOLENA.CZ a cool URL
Re: DOVOLENA.CZ a cool URL
Jdou Vám velké bannery např. 960x90 px??? Já mám místo banneru prázdné místo :/
Cestujlevne.com - žij dokud můžeš!
Re: DOVOLENA.CZ a cool URL
Mohl by někdo přidat roční přehled po měsících s koeficientem výnosů?.. Kdysi tu někdo mluvil o tom, že FM jsou výdělečnější jak LM, zatím se mi to moc nezdá 

Cestujlevne.com - žij dokud můžeš!
Re: DOVOLENA.CZ a cool URL
Jak jsem říkal na A-čtvrtku, sám si tu se sebou budu psát...
Konečně jsme se dočkali cool URL - http://www.dovolena.cz/zajezdy/bulharsko
Konečně jsme se dočkali cool URL - http://www.dovolena.cz/zajezdy/bulharsko
Cestujlevne.com - žij dokud můžeš!
Re: DOVOLENA.CZ a cool URL
Konečně...
Jak máte letos first minute objednávky? Místo očekávaného růstu oproti minulému roku, mám letos spíše pokles a všude čtu, jak lidé objednávají firsty o stovky procent více než v minulých letech.
Jak máte letos first minute objednávky? Místo očekávaného růstu oproti minulému roku, mám letos spíše pokles a všude čtu, jak lidé objednávají firsty o stovky procent více než v minulých letech.
O affiliate a online podnikání píšu čas od času na svém blogu TipInternet.cz
Re: DOVOLENA.CZ a cool URL
U mě zatím takto ... Nutno dodat, že je to má první fm sezona, příjem neplyne z CL a rád bych znal celkem situaci i u ostatních.. Nemám vůbec přehled 

Cestujlevne.com - žij dokud můžeš!
Re: DOVOLENA.CZ a cool URL
Já myslím, že máš celkem slušné statistiky, tedy záleží asi kolik jsi na to potřeboval návštěv atd.. Ale u mě to vypadá u dovolena.cz cca takto:
Souhrnné statistiky za období 16.12. 2013 - 16.1. 2014
Počet prokliků: 2 256
Počet objednávek: 40
Počet prodaných zájezdů: 2
Konverzní poměr: 1.77%
V minulém roce jsem míval konverzní poměr přes 3%, ale méně prokliků, největší slabina jsou ale prodané zájezdy vs. objednávky, to nechápu
Top seller je Řecko a Turecko.
Máš nějak zmapované, co ti nejvíce konvertuje? Tlačítka, XML výpisy zájezdů, formulář s vyhledáváním, text. odkazy nebo nějaké tabulky apod. + můžeš please přidat, kolik potřebuješ prokliků na tolik objednávek co jsi dával výše?
---------------------------------------------------------------------------------------
U Invie jsem měl v minulém roce cca 3x více objednávek v tomto období než nyní a to jim nyní posílám ještě více, řekl bych relevantního dovolenkového trafiku, ale to i na dovolena.cz, takže proto jsem docela překvapen, že ty objednávky tak nejdou.
Souhrnné statistiky za období 16.12. 2013 - 16.1. 2014
Počet prokliků: 2 256
Počet objednávek: 40
Počet prodaných zájezdů: 2
Konverzní poměr: 1.77%
V minulém roce jsem míval konverzní poměr přes 3%, ale méně prokliků, největší slabina jsou ale prodané zájezdy vs. objednávky, to nechápu

Top seller je Řecko a Turecko.
Máš nějak zmapované, co ti nejvíce konvertuje? Tlačítka, XML výpisy zájezdů, formulář s vyhledáváním, text. odkazy nebo nějaké tabulky apod. + můžeš please přidat, kolik potřebuješ prokliků na tolik objednávek co jsi dával výše?
---------------------------------------------------------------------------------------
U Invie jsem měl v minulém roce cca 3x více objednávek v tomto období než nyní a to jim nyní posílám ještě více, řekl bych relevantního dovolenkového trafiku, ale to i na dovolena.cz, takže proto jsem docela překvapen, že ty objednávky tak nejdou.
O affiliate a online podnikání píšu čas od času na svém blogu TipInternet.cz
Re: DOVOLENA.CZ a cool URL
Počet prokliků: 6 648
Počet objednávek: 65
Počet prodaných zájezdů: 13
Konverzní poměr: 0.98%
Průměrná cena zájezdu: 31 267.85,- Kč
Žebříček destinací: Turecko (5), Bulharsko (4), Tunisko (2)
-----
Prvně jsem se rozhodl traffic dělit a nyní posílám lidi i na Invii (2 objednávky - řeší se) a TP (0). Ovšem stále číslo jedna je dovolená, čemuž jsem i přizpůsobil web, jen jsem dal lidem možnost výběru dle sympatií. Nepoužívám xml ani objednávkový formulář - tlačím lidi k prokliku jak to jde, proto konverzní poměr.
Nejvíce konverzujícím prvkem je u mě button v obsahovém textu. Řecko tedy u mě vůbec nefrčí, neboť mi web nějak skomírá a nikdo na něj nechodí. Turecko jsem měl jako best i loni, ovšem z letos dávám velkou šanci právě Bulharsku, kde jsem na obsahu zamakal.
Počet objednávek: 65
Počet prodaných zájezdů: 13
Konverzní poměr: 0.98%
Průměrná cena zájezdu: 31 267.85,- Kč
Žebříček destinací: Turecko (5), Bulharsko (4), Tunisko (2)
-----
Prvně jsem se rozhodl traffic dělit a nyní posílám lidi i na Invii (2 objednávky - řeší se) a TP (0). Ovšem stále číslo jedna je dovolená, čemuž jsem i přizpůsobil web, jen jsem dal lidem možnost výběru dle sympatií. Nepoužívám xml ani objednávkový formulář - tlačím lidi k prokliku jak to jde, proto konverzní poměr.
Nejvíce konverzujícím prvkem je u mě button v obsahovém textu. Řecko tedy u mě vůbec nefrčí, neboť mi web nějak skomírá a nikdo na něj nechodí. Turecko jsem měl jako best i loni, ovšem z letos dávám velkou šanci právě Bulharsku, kde jsem na obsahu zamakal.
Cestujlevne.com - žij dokud můžeš!
Re: DOVOLENA.CZ a cool URL
A takhle to dopadá když si kupujete prokliky...
Kromě zlepšení kvality webů tak aby mi přes ně na dovolenou chodili jen ti kdo mají opravdu zájem mě nenapadá lepší způsob jak zlepšit konverze
Někdo nějaký tip? 





Re: DOVOLENA.CZ a cool URL
Kupovat lepší trafficTony píše:A takhle to dopadá když si kupujete prokliky...Kromě zlepšení kvality webů tak aby mi přes ně na dovolenou chodili jen ti kdo mají opravdu zájem mě nenapadá lepší způsob jak zlepšit konverze
Někdo nějaký tip?

Re: DOVOLENA.CZ a cool URL
Mikey jak se daří tvému projektu? Co first minute? Spokojenost nebo spíše zklamání?
O affiliate a online podnikání píšu čas od času na svém blogu TipInternet.cz
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti