Stránka 1 z 2
Jak vám funguje povinné ručení? Mně jen 1. polovinu týdne..
Napsal: čtv 24. led 2013 15:47:20
od Maigi
Zvláštní situaci jsem vypozoroval na svém affil webu na povinné ručení. Neplatím si ppc, jde jen o seo návštěvnost z vyhledávačů a přímo odkazů. První polovinu týdne to funguje tak, že tam přijde asi patnáct lidí denně a deset z nich vyplní formulář. Po středeční půlnoci ale jako když utne a do dalšího pondělka je mrtvo. Zaznamenali jste taky něco podobného?
Obecně u ostatních témat platí, že víkendy jsou mrtvé a pondělky silné, ale tohle je mi nějaké podezřelé.
Re: Jak vám funguje povinné ručení? Mně jen 1. polovinu týdn
Napsal: čtv 24. led 2013 15:54:59
od Dave
To si vyřiď s googlem

je to pěknej bejk..
Osobně moc nechápu,proč mám vždy větší návštěvnost v pondělí, než o víkendu... Kdyť jsou lidi doma a maj být na netu

Re: Jak vám funguje povinné ručení? Mně jen 1. polovinu týdn
Napsal: čtv 24. led 2013 17:07:25
od LukasP
Tak to mě pro změnu nevyplňují formulář vůbec, a to ani u dalších témat - plyn, elektřina - takže finance jsou pro mě nějak zakletý. Když už vyplněj tak mám pro změnu rejected od Adbenefitu. Musím vyzkoumat proč. Ještě že lidi aspoň cestujou.
Jinak největší nárust neděle - pondělí, nejméně lidí pátek - sobota, kdy jsou po hospodách a s rodinami. Pondělí dopoledne je asi nejvíc lidí v práci na netu, stejně jako v neděli večer kdy se asi pražáci vracej z hor a chat.
Re: Jak vám funguje povinné ručení? Mně jen 1. polovinu týdn
Napsal: čtv 24. led 2013 19:53:18
od Maigi
LukasP: tak ukaž ty weby, mrknem se, kde může být chyba. Hlavně mě zajímá ten plyn.
Re: Jak vám funguje povinné ručení? Mně jen 1. polovinu týdn
Napsal: čtv 24. led 2013 20:14:00
od LukasP
Maigi píše:LukasP: tak ukaž ty weby, mrknem se, kde může být chyba. Hlavně mě zajímá ten plyn.
Jedná se o web
www.usporypenez.cz
- Zkusil jsem i PPC, abych zkusil konverze na cílených návštěvách, utratil jsem cca 2000 Kč. Vyplněné formuláře by se dali spočítat na prstech ruky. U povinného ručení, dokonce ani jeden vyplněný formulář.
- Zkoušel jsem různé barvy tlačítek, včetně výměny call to action tlačítek vpravo či vlevo
Co si myslím, že bych mohl vyplešit
- lepší obrázky
- Nad formulář dát kroky
- Odebrat sidebar u stránek, kde je formulář. Sidebar může rozptylovat.
Nevím, zkuste mi to trochu zkritizovat

Re: Jak vám funguje povinné ručení? Mně jen 1. polovinu týdn
Napsal: pát 25. led 2013 1:07:02
od ambiente
To Dave, LukasP: Tak ty pondělky jsou jasný, lidi jsou první den v práci a ještě se úplně nezapojí do pracovního procesu, takže očumujou na netu...
A obecně co se týče financí, tak web musí být precizně zpracovaný a důvěryhodný, tzn. musí tam být kontakt, proč ten web děláme atd.. Srovnání dodadavatalů (pojštění, havarijko, hypotéky) online už si nedělá někdo, kdo je prvně na netu, ale SŠ, VŠ člověk, co se vyzná v online prostředí a nabrouzdá hodiny na netu a shání co nejvíc info jak na to a ví co chce...
Re: Jak vám funguje povinné ručení? Mně jen 1. polovinu týdn
Napsal: pát 25. led 2013 12:15:42
od Maigi
LukasP: k podobným "multiaffilovým" webům typu usetreno.cz, uspory.cz, topsrovnani.cz atp. mám skeptický postoj, i když vím, že tu jsou někteří, kterým to funguje. Podstránka produktu pak musí vypadat jako homepage samostatného webu a plnit funkci landing page. Osobně mi tohle nikdy nefungovalo. Chválím buttonky, ale sjednoť je. Stejná barva a stejný popisek u těch, které vedou na stejnou url. Například na podstránku povinka ti vede nápis "spočítat cenu" zatímco na obdobnou podstránku jiného produktu vede nápis "mám zájem". Stejnětak dalši tlačítko na podstránkách je u různých produktů jiné. Mateš uživatele. Logo bych zdůvěryhodnil, ideálně zadat profíkovi. Na začátku nevím, kam se koukat. Celé to zjednoduš, vymaž sdílecí služby atd.
Mrkni na rozdělaný facelift mého webu
http://www.srovnaniplynu.cz (zatím je hotová jen homepage, maká se na tom). Mám to dělané tak trochu Applovským způsobem, odstranil jsem všechno nepodstatné, co by mohlo rušit. Bohaté texty tam můžou být kvůli seo a long tail, ale ať to nemá uživatel moc na očích. Na očích má mít call to action.
Re: Jak vám funguje povinné ručení? Mně jen 1. polovinu týdn
Napsal: pát 25. led 2013 14:14:20
od ambiente
LukasP:na
http://www.usporypenez.cz už jsem párkrát koukal a říkal jsem si, že to může celkem pěkně konvertovat

tak mi celkem překvapilo, že ne.
Tak přidám také pár tipů na vylepšení:
1) ten text nad ručním bych dal pryč, na menší obrazovce nevidím další nabídku, případně udělat slider všech oblastí (energie, ručení, pojištění, hypotéky)
2) zapracoval bych možná na textech, jako návštěvník chci být upoután tím, co mi můžeš nabídnout - tedy co konkrétně mě to přinese?
Srovnáním nejvýhodnějších nabídek na trhu lze každoročně ušetřit i desetitisíce korun ročně. Co třba takto:
Srovnejte si u nás nejvýhodnější nabídky a ušetřete až desítky tisíc korun ročně!
3) Celkově provzdušnit, možná pryč ten sidebar
4) Půjčky bych do toho nemontoval, pokud uvidím logo Provident, Cofidis, tak to u mne vyvolá opačný efekt, než šetřit

Spíš bych zapojil spořící účty (ale kampaň ING Konto skončila o ničem lepším nevím? Možná zuno, air bank..)
5) každý tip srovnání by reprezentovala 1 barva ( třeba barevné menu, nadpisy, boxy, bg) a 1 pěkná ikona
6) Ty kroky jsou určitě správný směr 1) Vyplníte formulář 2) Vyberete si nejvýhodnější nabídku 3) odešlete poptávku 4) podepíšte smlouvy 5) Šetříte
7) Kroky bych nacpal do sidebaru nahoru a články až někam níže
8) Loga bych dal pod formulář a rozdělené podle srovnání (Proč ČSOB u změny plynu?)
Podobny multiaffil portál už mám přes rok v TODO, ale ještě k tomu nebyla vhodná příležitost/čas

Re: Jak vám funguje povinné ručení? Mně jen 1. polovinu týdn
Napsal: pát 25. led 2013 14:19:43
od Maigi
Ještě k těm krokům: kroky jsou super, ale 3 je strop. 5 je opravdu moc. Jestli se to nedá minimalizovat jinak, lze odebrat poslední krok "šetříte". 1) vyplňte 2) vyberte 3) sjednejte
Re: Jak vám funguje povinné ručení? Mně jen 1. polovinu týdn
Napsal: stř 30. led 2013 9:56:18
od LukasP
Díky za rady a tipy, až bude čas zkusím některé z nich aplikovat a uvidíme zda se jedná o změnu. V současné době to mám asi takto, což mi přijde opravdu málo.
leden 1.1. až 29.1.
- Elektřina - 109 unikátních přístupů - 2 konverze - 2x rejected
- Plyn - 62 unikátů - 4 konverze - 2x rejected - 2x approved
- Povinné ručení - 31 unikátů - 1 konverze - 0x rejected - 1x approved
Jak to máte přibližně vy? Ať vím kolik zlepšovat...