Konverze (klik na tlačidlo) jsem bohužel prozatím neměl nastavené, takže nevím. Už jsem to nastavil. Jinak uskutečněných prodejů - 3. V prosinci bylo na webu 840 návštěv, tj. cca +- 26 denněLukasP píše:Článek o typech affiliate webů jsem sepsal já, takže si dovolím něco přidat.
Podle mě nejdeš špatnou cestou, přesto bych viděl pár věcí jinak. V podstatě souhlasím se vším co napsal Dave a ještě bych dodal.
1) Stránky podle mě nemají dobře udělanou navigaci. Já ani po 5ti minutách na webu vlastně nevím kde co je.
2) Je třeba si uvědomit, že lidem něco doporučuješ ke koupi. To, že člověk vypíše údaje, které nalezne v XXX eshopech není cesta affil webu. Takže cesta recenzí, doporučení, třeba i videí, udělání seznamu top kuchyňských robotů atd je podle mě ta správná cesta.
3) Call to action v recenzích je OK (testuj výraznější barvy), text už nikoliv. Jak název napovídá, call to action má vybízet k akci. Takže testuj texty v tlačítku a vyhodnocuj co funguje a co ne. Vyhodil bych druhé tlačítko na heureku, které zbytečně ruší a pár kliků, možná právě těch, které by konvertovali ti sežere heureka za 2 kč. Buď dělej affil nebo prokliky na heureku. Protože jak jsem psal, možná člověk který si chce koupit robota pošleš na heureku místo toho aby ti nakoupit přes affil. Tzn. dát pryč i horní a boční odkazy na heureku. Alespoň otestovat a vyzkoušet.
4) Nevybral sis asi zrovna téma, které ti bude vydělávat tisíce korun měsíčně. Takže možná to co máš je dobré!
Jakou máš návštěvnost a jaké máš konverze?
PS: Nabízím jinak podobnou analýzu affil webů zdarma, viz můj blogpost: http://www.tipinternet.cz/udelam-analyz ... bu-zdarma/ takže kdyby měl někdo zájem nebo mu to nešlo ať zkusí napsat.
Jinak o tu analýzu bych se asi přihlásil. Rád bych se na tom něco naučil pro další projekty, které mám v hlavě.