Zdravím,
jaké tlačítko má u vás největší proklikovost? Tlačítko "Koupit", "Do košíku", "Více informací",atd.
Co doporučujete?
Jaké tlačítko má největší proklikovost?
Jaké tlačítko má největší proklikovost?
Můj blog o affilu a jiných trápení
- ŠtefanKuska.cz
![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Re: Jaké tlačítko má největší proklikovost?
No, podle mě je to celkem jedno a nemá to na zákazníka takový vliv, myslím si, že se to přeceňuje. Ale z teorie by to mělo být tlačítko, které upoutá, dá návštěvníkovi pocit, že něco získá. No zkrátka u mě má největší úspěch klasické "Koupit" nebo "Objednat"
Kuponer.cz << Sleva 25% na Wedos hosting, VPS a Disk ! Platí do konce roku 2014.
Re: Jaké tlačítko má největší proklikovost?
dej tam "+ dárek zde" ![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Cestujlevne.com - žij dokud můžeš!
Re: Jaké tlačítko má největší proklikovost?
Na tomhle naopak záleží hodně. Od klasických "přečíst celé" "koupit" "odeslat" je dobré upustit. Mělo by to být netradiční, ukazovat, co následuje po kliknutí a zároveň dát pocit, že návštěvník získává, jak už bylo řečeno. Například [získat ebook zdarma] namísto [odeslat], při použití na přihlášení k newsletteru. První dává pocit výhry návštěvníkovi, druhé mu dává naopak pocit, že se něčeho vzdává.
Affilák.cz - blog nejen o affiliate marketingu
Re: Jaké tlačítko má největší proklikovost?
Chápu, že by mělo být tlačítko lákající a působit, že návštěvník dostane protihodnotu. Bohužel si neumím představit, jakou protihodnotu mohu nabídnout u affilshopu ![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Budu tedy experimentovat.
![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Budu tedy experimentovat.
Můj blog o affilu a jiných trápení
- ŠtefanKuska.cz
![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Re: Jaké tlačítko má největší proklikovost?
I tohle by mohlo spolehlivě fungovat ![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
http://www.mp3stahuj.cz - zabávní, komunitní portál
http://www.letni-dovolene.cz - prodej online zájezdů
http://www.vanocnisen.cz - tipy na vánoční dárky
http://www.letni-dovolene.cz - prodej online zájezdů
http://www.vanocnisen.cz - tipy na vánoční dárky
Re: Jaké tlačítko má největší proklikovost?
Jakou máte u affilshopu proklikovost na cílový web?
Já jsem na cca 20 %, což se mi zdá málo![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Já jsem na cca 20 %, což se mi zdá málo
![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Můj blog o affilu a jiných trápení
- ŠtefanKuska.cz
![Úsměv :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Re: Jaké tlačítko má největší proklikovost?
Roli hraje také barva tlačítek, podle UX odborníků jsou stále nejproklikovější výrazná zelená a modrá tlačítka, naopak vyvarujte se např. červených
ale samozřejmě, že vše nejlíp zjistíte, když vše sami otestujete, to je jediná cesta..
![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Píšu na téma affiliate marketing, provozuji cashback portál, nabízím slevové kupony a píšu magazín zaměřený na nebankovní půjčky
Re: Jaké tlačítko má největší proklikovost?
S těmi zelenými to zas tak není pravda. Nějaké tvrzení, že zelená=pozitivní a červená=negativní je podle mě úplně mimo. Samozřejmě, že někde funguje lépe zelené tlačítko než vše ostatní, ale jde hlavně o to, aby tlačítko z webu vystupovalo a bylo to to první, čeho si návštěvník všimne.
Kuponer.cz << Sleva 25% na Wedos hosting, VPS a Disk ! Platí do konce roku 2014.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů