Stránka 4 z 12

Re: DOVOLENA.CZ a cool URL

Napsal: čtv 20. čer 2013 9:19:51
od Dave
Jdou Vám velké bannery např. 960x90 px??? Já mám místo banneru prázdné místo :/

Re: DOVOLENA.CZ a cool URL

Napsal: sob 14. pro 2013 22:15:13
od Dave
Mohl by někdo přidat roční přehled po měsících s koeficientem výnosů?.. Kdysi tu někdo mluvil o tom, že FM jsou výdělečnější jak LM, zatím se mi to moc nezdá :D

Re: DOVOLENA.CZ a cool URL

Napsal: stř 15. led 2014 15:38:26
od Dave
Jak jsem říkal na A-čtvrtku, sám si tu se sebou budu psát...

Konečně jsme se dočkali cool URL - http://www.dovolena.cz/zajezdy/bulharsko

Re: DOVOLENA.CZ a cool URL

Napsal: čtv 16. led 2014 9:02:56
od LukasP
Konečně...

Jak máte letos first minute objednávky? Místo očekávaného růstu oproti minulému roku, mám letos spíše pokles a všude čtu, jak lidé objednávají firsty o stovky procent více než v minulých letech.

Re: DOVOLENA.CZ a cool URL

Napsal: čtv 16. led 2014 11:15:20
od Dave
U mě zatím takto ... Nutno dodat, že je to má první fm sezona, příjem neplyne z CL a rád bych znal celkem situaci i u ostatních.. Nemám vůbec přehled :(
d_1_14.jpg
d_1_14.jpg (62.44 KiB) Zobrazeno 8053 x

Re: DOVOLENA.CZ a cool URL

Napsal: čtv 16. led 2014 18:15:00
od LukasP
Já myslím, že máš celkem slušné statistiky, tedy záleží asi kolik jsi na to potřeboval návštěv atd.. Ale u mě to vypadá u dovolena.cz cca takto:

Souhrnné statistiky za období 16.12. 2013 - 16.1. 2014

Počet prokliků: 2 256
Počet objednávek: 40
Počet prodaných zájezdů: 2
Konverzní poměr: 1.77%

V minulém roce jsem míval konverzní poměr přes 3%, ale méně prokliků, největší slabina jsou ale prodané zájezdy vs. objednávky, to nechápu :-(

Top seller je Řecko a Turecko.

Máš nějak zmapované, co ti nejvíce konvertuje? Tlačítka, XML výpisy zájezdů, formulář s vyhledáváním, text. odkazy nebo nějaké tabulky apod. + můžeš please přidat, kolik potřebuješ prokliků na tolik objednávek co jsi dával výše?
---------------------------------------------------------------------------------------

U Invie jsem měl v minulém roce cca 3x více objednávek v tomto období než nyní a to jim nyní posílám ještě více, řekl bych relevantního dovolenkového trafiku, ale to i na dovolena.cz, takže proto jsem docela překvapen, že ty objednávky tak nejdou.

Re: DOVOLENA.CZ a cool URL

Napsal: čtv 16. led 2014 20:25:49
od Dave
Počet prokliků: 6 648
Počet objednávek: 65
Počet prodaných zájezdů: 13
Konverzní poměr: 0.98%
Průměrná cena zájezdu: 31 267.85,- Kč
Žebříček destinací: Turecko (5), Bulharsko (4), Tunisko (2)

-----

Prvně jsem se rozhodl traffic dělit a nyní posílám lidi i na Invii (2 objednávky - řeší se) a TP (0). Ovšem stále číslo jedna je dovolená, čemuž jsem i přizpůsobil web, jen jsem dal lidem možnost výběru dle sympatií. Nepoužívám xml ani objednávkový formulář - tlačím lidi k prokliku jak to jde, proto konverzní poměr.

Nejvíce konverzujícím prvkem je u mě button v obsahovém textu. Řecko tedy u mě vůbec nefrčí, neboť mi web nějak skomírá a nikdo na něj nechodí. Turecko jsem měl jako best i loni, ovšem z letos dávám velkou šanci právě Bulharsku, kde jsem na obsahu zamakal.

Re: DOVOLENA.CZ a cool URL

Napsal: pát 17. led 2014 0:30:35
od Tony
A takhle to dopadá když si kupujete prokliky... :-( Kromě zlepšení kvality webů tak aby mi přes ně na dovolenou chodili jen ti kdo mají opravdu zájem mě nenapadá lepší způsob jak zlepšit konverze :-( Někdo nějaký tip? :-)

Obrázek

Re: DOVOLENA.CZ a cool URL

Napsal: pát 17. led 2014 11:36:34
od mikey
Tony píše:A takhle to dopadá když si kupujete prokliky... :-( Kromě zlepšení kvality webů tak aby mi přes ně na dovolenou chodili jen ti kdo mají opravdu zájem mě nenapadá lepší způsob jak zlepšit konverze :-( Někdo nějaký tip? :-)
Kupovat lepší traffic ;)

Re: DOVOLENA.CZ a cool URL

Napsal: pát 17. led 2014 12:14:59
od LukasP
Mikey jak se daří tvému projektu? Co first minute? Spokojenost nebo spíše zklamání?