Ta padesátka byl příklad, vím že je tam 200, co se týká informací tak já to dělám tak že napíšu jednou na
[email protected] a zeptám se na podrobnosti s tím, že uvažuji o produktu, pak znovu z jiného emailu s tím, že dělám recenzi produktu a poslední email jako pořádné BFU a napíšu si o pár odpovědí na běžné dotazy. Proč to dělám ?
ad1. chci vědět víc informací a chci vědět jak reagují na člověka co se o jejich produkt zajímá.
ad2. chci vědět jestli budou rozdíly v tom co řeknou potenciálnímu klientovi a pak člověku ze kterého peníze nekoukají, ale mohl by udělat propagaci.
ad3. chci vědět jak budou jednat s běžným uživatelem internetu.
Do emailů nepíšu telefon, maximálně u meilu kde se ptám jako recenzent, chci odpovědi do meilu a ne do telefonu, atd. Tohle se dá použít všude kde máte málo informací o konkrétním produktu a obecné články o tom co je hypoška, proč si jí vzít, kdy si jí nebrat, co za zaplatím, jak je pojištěná, kdo dostane lowe když barák shoří, co bude s hypoškou když mě přejede auto, jak si můžu tuhle hypošku odepsat s daní, jaká je výhoda americké hypošky, témat točících se kolem Vitacreditu je milón, širší obsažení klíčových slov a dobrej longltail se ti bude hodit.
Příjemnou zábavu u psaní přeji
ps: když ti přijde na stránky člověk co právě zjistil z tvého článku, že když nemá nemovitost tak je nahranej, je ti snad jasný že ho na konci musíš přehrát na svou další stránku kde je půjčka od HC bez nutnosti ručení nemovitostí, když to neuděláš návštěvník je fuč.