Stránka 1 z 1

Call to action tlačítko - jaké s ním máte úspěchy?

Napsal: čtv 07. úno 2013 15:24:29
od LukasP
Myslíte, že stačí do článku vložit call to action tlačítko nebo to chce rafinovanější umístění affiliate prvků?
Jaký máte názor a zkušenosti s umístěním call to action to článků, je to dostatečné pro klasické BFU?

Jako příklad uvádím jeden ze svých článků, který byl zobrazen cca 900x, ale neproběhl žádný prodej. Zároveň vím, že se jedná o téma, které není až tolik prodejné, ale z 900 zobrazení bych nějaký prodej očekával.

Screen vypadá takto, budu rád za kritiku, nápady jak to zlepšit.

http://2i.cz/2i/i/5113c6a4/db2c8072294d ... be6d.f.png

Re: Call to action tlačítko - jaké s ním máte úspěchy?

Napsal: čtv 07. úno 2013 15:32:13
od Lukaaashek
Na obrázku nic nevidím. Je velikosti 1x1.

Re: Call to action tlačítko - jaké s ním máte úspěchy?

Napsal: čtv 07. úno 2013 15:40:04
od LukasP
Obrázek

Re: Call to action tlačítko - jaké s ním máte úspěchy?

Napsal: čtv 07. úno 2013 16:41:23
od Dave
:lol: to neviditelný c2a tlačítko...

Re: Call to action tlačítko - jaké s ním máte úspěchy?

Napsal: čtv 07. úno 2013 17:28:16
od LukasP

Re: Call to action tlačítko - jaké s ním máte úspěchy?

Napsal: pát 08. úno 2013 7:19:40
od mrremo
Jsem na tom obdobně... Sice jiné téma, ale podobné rozmístění prvků. Tudy asi zřejmě cesta nevede...

Re: Call to action tlačítko - jaké s ním máte úspěchy?

Napsal: pát 08. úno 2013 8:52:41
od LukasP
Nasadil jsem dneska měření, abych zjistil alespoň CTR tlačítek, když konverze nejdou - problém je samozřejmě ten, že můžou kliknout na exit odkaz třeba v sidebaru, což je taky cíl, takže statistiky mohou být zkreslený, ale aspoň něco.

Jinak podobné rozmístění prvků a především call to action v článku mají weby od Elephant Orchestra, ti asi vědí co funguje a co ne...