Jako OSVČ s paušálem můžeš fungovat vcelku dlouho, to není problém, problém je, že se rychle dostaneš do stavu kdy se budeš muset registrovat k DPH kvůli obratu, protože pro valnou část cestovek vybíráš celou částku od klientů a pak si fakturuješ provizi, takže obrat je pak poměrně vysoký, vidíš sám za kolik jsou lidi schopní kupovat dovolenou.
Co se týká brandu, dá se to i u affilu, ale musíš mít stránky s informacemi ke kterým se lidi budou vracet a tam jim naservírovat svůj vyhledávač přes CeSys, to je poměrně dobrý kompromis, protože na agenturní stránky kde se lidi nic moc nedozvědí, nechodí. Jinak to že lidi z affilu přehraješ na nějakou CK nebo Agenturu a oni se příště k tobě pro dovolenou nevrátí, tak si nemysli že u agenturního webu kde prodáváš pro CK je to jinak, valná většina klientů které prodáš dovolenou a budou spokojeni, příště navštíví přímo pořádající CK, některé CK jsou natolik zparchanťelé, že jak jednou tvého klienta chytěj, budou ho masírovat katalogem a nabídkou dovolené a on koupí u nich přímo, naproti tomu jsou solidní kanceláře, jako třeba New Dama atd které naopak katalog na novou sezonu pošlou klientovi tvým jménem a on se vrátí k tobě.
Jako je to dobrá zkušenost, zjištíš že o některé CK by si si už neopřel ani kolo, protože to je něco s nimi jednat a osobně ti mohu říct, že jsem ze 150 CK hodně vyřazoval, jednak kvůli klientům a jednak kvůli sobě, protože jako partneři byli na pěst. Veškeré smlouvy s CK si musíš vyřídit sám, přes CeSys jen zobrazuješ jejich nabídku, pravda je že CeSys je už docela vymakanej a spousta CK akceptuje jednotné smlouvy, nebo zobrazuje online nabídku volných míst, ne jako Exim, kterej ti pošle v 10:00 meil, že potřebujou prodat XY pokojů tam a tam a já vlezu v 10:02 do jejich online rezervačního systému (mimo jiné pěkně debilního) a ono je volné jedno místo, to bych někoho nakopal do pr...
Jak říkám je toho hrozně moc, třeba emailová schránka, při 150 CK máš do 11:00 v emailu tak 200 až 300 emailů s nabídkou, lasty a podobným harampádím, mezi tím jsou změny oproti katalogové nabídce, jako že ten a ten hotel zrušil k večeři pivo zdarma, informujte klienty, ten a ten termín nebude v provozu bazén tam a tam informujte klienty, pak jsou horší věci, letecká společnost zvýšila palivový příplatek upravte všechny smlouvy a vyinkasujte doplatky od klientů (dovedeš si představit ty nasraný lidi? ) jo a telefon, tak ten si rovnou přilep izolačkou k ucho, protože ten za celej den nesundáš, pokud ti z ultra dotazů lidí, dřív nepraskne hlava
Objednávka jde někde docela dobře, ale někde je to pěknej opruz, navíc pokud někde uděláš chybu, jde to za tebou, rezervuješ dřív než máš prachy vybrané, něco se zvrtne, klient nezaplatí a právě sis koupil pěknou dovolenou

No není to sranda i když provize jsou větší, jak říkám, oproti affilu je tak tak o 10000000% víc práce a nákladů.
Když tak dáme někdy skype, už mě bolí ruce
PS: jo a ještě perla, všechny AKCE, lasty, firsty, slevy a podobné kraviny snižují dost provize, z lastů dostaneš třeba 5%, pokud je velká sleva za včasné objednání tak taky atd. Některý CK ti dají provizi z ceny zájezdu bez služeb, takže za holej pobyt, což je taky dobrá prasárna, no a nemluvě o tom, že valná většina CK stále vyplácí provize po tom co lidi na tu dovolenou ODJEDOU, takže červen, červenec, srpen a část září se ti taky může sejít několik desítek spíš stovek tisíc za provize a pak celej rok jen prodáváš a čumíš z vokna
