Jaké jsou Vaše rozhodovací kritéria při volbě kampaně?
Napsal: pon 21. kvě 2012 10:21:47
Pro zlepšení kvality sítě AdBenefit hledám podněty, které Vás přesvědčí k propagaci nějaké kampaně.
Napadají mě:
- samozřejmě provize
- atraktivita produktu/služby, hledanost
- propagační prvky (tohle pojďme klidně rozvinout)
- schvalovanost
- "vysokoobrátkovost" - je to strašné slovo, ale nevím, jak popsat, že je lepší mít míň a častěji než víc jednou za půl roku
- ceny klíčových slov v PPC
...
Co napadá Vás?
Napadají mě:
- samozřejmě provize
- atraktivita produktu/služby, hledanost
- propagační prvky (tohle pojďme klidně rozvinout)
- schvalovanost
- "vysokoobrátkovost" - je to strašné slovo, ale nevím, jak popsat, že je lepší mít míň a častěji než víc jednou za půl roku
- ceny klíčových slov v PPC
...
Co napadá Vás?